Szanowni Państwo,
W związku z zainteresowaniem nagrodami w tegorocznym finale PGNiG Pucharu Polski, spowodowanym błędnymi informacjami podanymi przez „Kurier Lubelski”, przekazujemy kilka istotnych faktów w tej sprawie.
Partnerem finału PGNiG Pucharu Polski była firma Dr Marcus – Zapachy i Kosmetyki Samochodowe. Nasz Partner przekazał zawodniczkom oraz wielu innym uczestnikom PGNiG Pucharu Polski swoje materiały reklamowe – artykuły codziennego użytku. Wbrew temu, co napisał „Kurier Lubelski” – nie były, nie są i nie będą to jedyne nagrody przyznane za zwycięstwo w PGNiG Pucharze Polski. Zawodniczki MKS Perły Lublin otrzymały pamiątkowe medale i statuetki. Klub otrzyma nagrodę finansową.
Stwierdzenie, że upominki reklamowe to jedyne nagrody jest nieprawdziwe. Ta informacja nie została u nas zweryfikowana przed publikacją. Szeroko powieliły ją inne media – w tym społecznościowe. Błąd i poszukiwanie sensacji spowodował nieuzasadniony atak na ZPRP. Nieelegancko potraktowany został nasz Sponsor i Partner, który miał pełne prawo do przekazania swoich materiałów reklamowych, nie zawierających treści kompromitujących.
Jesteśmy niezwykle wdzięczni naszemu Partnerowi za zaangażowanie w organizację PGNiG Pucharu Polski. Przykro nam, że został wykorzystany do ataku na ZPRP. Wierzymy, że ta sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę ZPRP z firmą Dr Marcus przy kolejnych wydarzeniach organizowanych w Kaliszu – w tym czerwcowym meczu reprezentacji Polski mężczyzn z reprezentacją Hiszpanii – aktualnymi mistrzami Europy.