7 maja 2008

Forum Biznesu Sportowego

Forum Biznesu Sportowego to nowatorski projekt służący propagowaniu wiedzy na temat możliwości rozwijania biznesu sportowego i efektywnego wykorzystania sportu w procesie budowy marki. Te pierwsze w Polsce profesjonalne międzynarodowe warsztaty szkoleniowe, przekazujące praktyczne rozwiązania w oparciu o najlepsze wzorce europejskie, odbędą się w dniach 13-14 maja w obiektach Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Jednym z patronów merytorycznych FBS jest Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

Forum będzie miejscem spotkania najlepszych zagranicznych i krajowych ekspertów biznesu sportowego oraz międzynarodowych sponsorów i inwestorów sportowych. Wystąpią na nim czołowi europejscy specjaliści marketingu sportowego, przedstawiciele biznesu inwestującego w sport oraz członkowie związków i klubów sportowych.

Główną ideą Forum jest udostępnienie jego uczestnikom praktycznej wiedzy, dlatego najpierw przeprowadziliśmy sondaż dotyczący doboru programu i ekspertów. Po analizie opracowaliśmy wyspecjalizowany tematycznie program Forum, będzie on dotyczył aspektów biznesu sportowego z punktu widzenia klubów, sponsorów i inwestorów, menadżerów oraz miast i regionów – mówi Wojciech Majeran, organizator wydarzenia i dyrektor zarządzający Ciszewski Marketing Sportowy – Wartością dodaną dla uczestników będzie m.in. zestaw profesjonalnie opracowanych materiałów szkoleniowych oraz dostęp do internetowego portalu wiedzy już po zakończeniu Forum.

Polski sport posiada ogromny potencjał, którego wykorzystanie wymaga profesjonalizacji działań i zastosowania odpowiednich narzędzi oraz nowoczesnych metod zarządzania. Uczestnicy Forum będą mieli okazję przekonać się, jak skuteczne jest marketingowe spojrzenie na sport, sponsoring, kluby, relacje z kibicami, a także na wykorzystanie obiektów sportowych w celach biznesowych.


Forum to nie tylko najważniejsze i najciekawsze kwestie merytoryczne, ale też pretekst do spotkań biznesowych i unikatowa formuła networkingu, czyli możliwość dyskutowania na temat proponowanych rozwiązań – podkreśla Majeran.

Ekspertami Forum będą wybitni zagraniczni praktycy, m.in. Neil Doncaster, dyrektor wykonawczy Norwich City FC i członek Rady Nadzorczej Football League – specjalista ds. zarządzania prawami medialnymi i marketingowymi klubów sportowych, prof. Francesc Pujol, współtwórca Economics, Sport and Intangibles research group – znawca tematyki wartości medialnej zawodników i zespołów sportowych, czy Joerg Wilmes, dyrektor marketingu banku Eurohypo – sponsora niemieckiej reprezentacji w piłce ręcznej.

Forum wyróżnia się praktycyzmem, stąd oprócz merytorycznych zagadnień uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w warsztatach, grach symulacyjnych i strategicznych oraz w debatach – zaznacza Wojciech Majeran.

Forum jest organizowane w ramach projektu Akademia Biznesu Sportowego przez Ciszewski Marketing Sportowy. Współorganizatorami wydarzenia są firmy Podium i Zero,2 Sport. Patronat merytoryczny nad Forum objęły Polski Komitet Olimpijski, Polski Związek Piłki Nożnej, Związek Piłki Ręcznej w Polsce, Polska Liga Koszykówki, Polska Liga Koszykówki Kobiet, Polski Związek Piłki Siatkowej i Ekstraliga Żużlowa.

Szczegółowe informacje na temat programu i ekspertów Forum oraz formularz rejestracyjny są dostępne na stronie internetowej http://www.forumbiznesusportowego.pl/news.dhtml

SKLEP KIBICA

Kup koszulkę reprezentacji

Pin It on Pinterest