Mostbet to dynamicznie rozwijający się bukmacher, który zyskuje popularność w Polsce. Firma oferuje szeroką gamę zakładów sportowych, obejmujących nie tylko piłkę nożną, ale także koszykówkę, tenis, piłkę ręczną i wiele innych dyscyplin. Dzięki intuicyjnej platformie internetowej oraz aplikacji mobilnej, gracze mogą łatwo obstawiać mecze zarówno przed rozpoczęciem, jak i w trakcie ich trwania.

Dzięki licznym promocjom i bonusom, Mostbet przyciąga nowych użytkowników i zachęca do regularnego obstawiania. Gracze mogą liczyć na atrakcyjny bonus powitalny, który obejmuje procentowy dodatek do pierwszego depozytu oraz darmowe zakłady. Ponadto, firma organizuje różnorodne promocje, które pozwalają na uzyskanie dodatkowych korzyści w trakcie gry.

Mostbet kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo transakcji oraz ochronę danych osobowych swoich użytkowników. Posiada licencję, która zapewnia legalność działania na polskim rynku. Firma stale rozwija swoją ofertę, wprowadzając nowe funkcje oraz usprawnienia, które umożliwiają jeszcze łatwiejsze korzystanie z usług bukmacherskich w Polsce.

Mostbet casino v Česku je oblíbené online kasino, které nabízí širokou škálu her, od slotů po stolní hry. S moderním designem a intuitivním rozhraním je ideální pro všechny hráče, kteří hledají vzrušení a kvalitní zábavu. Kasino také láká hráče různými bonusy a promoakcemi, které jsou skvělým způsobem, jak si zpříjemnit hru.

Díky aplikaci Mostbet casino mohou hráči snadno přistupovat k oblíbeným hrám i na svých mobilních zařízeních. Tato mobilní verze je optimalizována pro pohodlné hraní a nabízí všechny funkce, které jsou k dispozici na desktopové verzi. S jednoduchým vkladem a výběrem prostředků je hraní dostupné pro širokou veřejnost.

Mostbet casino dbá na bezpečnost svých uživatelů a nabízí šifrované transakce i ochranu osobních údajů. Díky tomu je hráčům zajištěno férové a bezpečné herní prostředí, což je pro každého důležité při online hraní.

3 lutego 2009

Rekordowe zainteresowanie meczami MŚ

Niedzielny mecz kadry szczypiornistów z Danią, w którym Polacy zajęli trzecie miejsce, oglądało na Dwójce 6,2 mln widzów, przykuwając przed ekrany 42 procent widowni oglądającej w tym czasie TV. Większym zainteresowaniem cieszyło się tylko piątkowe starcie Polaków z Chorwatami (6,9 mln widzów, 41 proc. udziału) – podają Wirtualnemedia.pl

Średnia oglądalność trzech ostatnich spotkań (Chorwacja – Polska, Polska – Dania, Francja – Chorwacja) wyniosła 5,7 mln widzów (udział 35,4%).Natomiast średnia oglądalność wszystkich meczów transmitowanych na TVP 2 ukształtowała się na poziomie 3,8 mln widzów (udział 25,8%).

POLSKA:

DATA

START

AMR

SHR %

SHR % (16-49)

ALGIERIA

17-01

15:11:08

1724744

15,10%

14,14%

ROSJA

18-01

19:08:01

2784950

15,97%

15,52%

MACEDONIA

19-01

15:10:32

2090042

21,67%

26,21%

TUNEZJA

21-01

19:08:07

2943049

18,79%

20,56%

NIEMCY

22-01

17:19:17

2714763

19,37%

19,82%

DANIA

24-01

19:59:49

2961918

18,84%

20,82%

SERBIA

25-01

15:07:20

3913017

29,16%

29,60%

NORWEGIA

27-01

20:06:29

4992509

29,11%

30,59%

CHORWACJA

30-01

20:05:22

6932836

40,53%

41,41%

DANIA

01-02

14:44:52

6156777

42,10%

42,26%

FINAŁ

01-02

17:16:32

4309912

26,21%

27,96%

ŚREDNIO

3823458

25,76%

27,16%

Meczami mistrzostw świata w piłce ręcznej głównie pasjonowali się panowie, którzy stanowili 59% fanów piłki ręcznej (41% stanowiły panie). Przeciętny widz miał powyżej 40 roku życia i pochodził ze wsi lub małego miasta.

Wpływy z reklam i plansz sponsorskich emitowanych przy tegorocznych transmisjach na TVP 2 wyniosły 6 mln złotych. Z reklamy w telewizji skorzystało 90 reklamodawców. W sumie wyemitowanych spotów i plansz sponsorskich było 393. Największymi reklamodawcami mistrzostw byli Procter & Gamble, PKO BP, Reckitt Benckiser.

Powyższe ceny są danymi cennikowymi i nie uwzględniają rabatów. Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

SKLEP KIBICA

Kup koszulkę reprezentacji

Pin It on Pinterest