5 listopada 2012

Tłumy dzieciaków na Campie z Siódmiakiem

Prawie 1000 dzieci uczestniczyło w projekcie Artur Siódmiak CAMP na warszawskim Torwarze. Był to debiut Artura w roli promotora piłki ręcznej. W pierwszej części CAMPu odbyła się multisportowa forma zajęć propagująca aktywny tryb życia. Jednym ze sponsorów akcji był Związek Piłki Recznej w Polsce.

Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się boiska do streethanballu gdzie rywalizuje się przy użyciu specjalnych, miękkich piłek, służących bezpiecznej zabawie.

Oprócz profilowanych stanowisk o charakterze piłki ręcznej można było też spróbować swoich sił na ergometrach wioślarskich, stołach do siłowania na rękę, stanowiskach łuczniczych.

”Myślę, że przed EHF EURO 2016 musimy upowszechnić piłkę ręczną. Odmiana ulicznej piłki daje szerokie możliwości. Nie potrzeba drogich boisk czy hal, wystarczy bramka i piłka. Nie ma kozłowania, a specjalna piłka pozwala na bezpieczne pierwsze kroki w tej dyscyplinie”- powiedział Artur Siódmiak.

W drugiej, zasadniczej części CAMPu, 120 dzieci uczestniczyło w treningu obwodowym oraz mini meczach. Całość urozmaicona była konkursami oraz pogawędkami wychowawczymi o roli wytrwałości, ambicji, motywacji i ich wpływie na odnoszenie sukcesów w życiu. Artur zwrócił uwagę na zdrowy styl życia i wpływ niezdrowych przekąsek na rozwój młodego organizmu i osiągnięcia sportowe.

Po zajęciach każde dziecko otrzymało piłkę, koszulkę i plakat z autografem Artura. Całe rodziny robiły sobie pamiątkowe zdjęcie z autorem najsłynniejszego rzutu w historii polskiej piłki ręcznej.

Partnerem Głównym akcji było Miasto Stołeczne Warszawa, sponsorami: Związek Piłki Ręcznej w Polsce, Pepsi, Sport Hospitality, Interplastic, COS. Wsparcia merytorycznego udzielili: AWF Warszawa, SZS.

/Fot. Materiały prasowe

SKLEP KIBICA

Kup koszulkę reprezentacji

Pin It on Pinterest